Neeeej inte nu!

Bah ja tror min fölis e väldigt halt! Men ja hittar verkligen ingenting, Upptäckte det när ja hade honom på stallgången och skulle sedan vända han in till sig, d var i vändningen han börja stappla, wtf är det!? så gick ut o gick me han en vända o då tyckte ja han va stel. Ingen varm kota, inget svullet, inget i hovarna, han har inte haft nån mugg, inga reaktioner när ja klämde i fästena om han har sträckt sig eller om d satt högre upp, inge i knäet, hitta ingenting! Testa vända han på gången o han börja stappla igen.. Han är dock pigg.. Vill hänga mig om han har gjort nått me benet eller om d är nått "inbyggt". orkar inte mer hästproblem och kostnader känner jag! Och spec inte me han som ska säljas, så fort ja får papper och köpare då såklart! Bah.. Ledsen i ögat! Men ska se om d är bättre när ja kommer dit till morgonen! Hoppas hoppas! Annars får gärna första bästa skjuta mig...

Men en positiv grejj och det är Cassie, idag tyckte jag hon fått mer kött emellan revbenen!:D Hon såg finare ut äntligen! Lång väg kvar men är på väg åt rätt håll iaf!:D

längtar tills imorgon då blir d ridningen, hörde sol så hoppas vädret inte ljuger! :) Sen inge planerat i helgen o d är gött. Bara häst för hele slanten!;) Linn kommer på söndag igen o rider! Då tänkte ja ta ut Cassie på en skritttur me! Hon kan behöva ut o röra på sig lite för känns som hon är ganska lat i hagen! Anstränger sig väl inte direkt mkt!:P



Nu äter ja o älskling glass sen blir d kolla klart på Sherlock Holmes innan sovardags!:) Tänkte vi skulle dra igenom den o sen gå o se tvåan!:) Grymt bra film!

Kraam på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0