jobb i Halland!

Tjooohoo!

Då sitter man i bilen på väg på jobb nere i Halland!:) D kom o fråga mig idag vid 11 om ja kunde ner o jobba i Hylte och ja fick rena paniken för alla måsten ja har men pappa erbjöd sig o ta hästarna iaf så tänkte va fasen kan ju bli spännande o göra något annat o komma ifrån ett tag o slippa allt, haha. Plus att nu har ja + 80 procent på lönen av att bara åka bil! Skiiitbra, men dock blir d lång dag, d sa att vi kanske kommer få jobba t 04 inatt. o ja gick upp kl 05. Så nästan 24 timmars arbete! Men men va gör man inte för jobbet och pengar!

är jag och Richard som är på väg neråt och ja e taggad som bara den:)

Tack för alla som kommenterat, tror de berodde på p-pillrena som ni skriver så ja har slutat ta dem och ja känner mig redan mkt piggare!:) Så blev nog för mkt fel hormoner för mig.. Och Madde d där lät väldigt allvarligt, tur du sluta med dem annars kunde d kanske gått illa och saknar dig me massa.:)
 
Och förlåt Emma, blir alltid så himla mkt kring vissa grejjer som kommer ut så ja glömmer bort  o skriva allt men självklart får du vara me här!;) Tss. Jag och Emma hade film och myskväll i veckan och såg Jennifers body, haha ja tyckte den va sevärd men enligt Emma får ja aldrig mer välja film, haha så så bra smak har väl jag! :P Tycker ja vi får göra om snart igen, men när ja säger så så kanske man ska räkna em ett par veckor, haha.. ja e ju så asocial av mig, men e väl för ja har en del o stå i så ni mina vänner får inte ta d personligt att ja inte hör av mig osv e bara att jag hinner inte med allt ja vill..

Nu blir d stopp på mcdonken!

Ha en fin kväll alla! pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0