Inte nådigt...

Va ont ja haft denna gången me den tiden i månaden.. Fick till o me åka hem för kunde inte koncentrera mig på jobbet så¨ont så visste inte var ja skulle göra av mig själv och immunförvarets sätts nog ner för va gör förkyld o huvudvärk, även vart kritvit och svimfärdig men nu börjar d släppa! De är en befrielse!. Kan sånt bero på ppiller att man får extra ont?` Så åkte hem från jobbet i tisdags och vart hemma idag men imorgon ska ja back to work igen.. :)

Har en glädjande nyhet me Cassie me, grubblat en hel del men hon börjar se bättre ut och kanske värd en chans och denna chansen är super, inte mkt omställning, d är att hon flyttar upp i Lia (typ 10min skrittväg) till Helena och där får hon stanna tills d är dags för henne o gå vidare! Känns väldigt bra i magen och tror detta vore super!:) Så troligen om detta blir så flyttar hon nästnästa helg:D

Jag och Cassie när hon var "fin" i kropp, men hoppas hon kan bli sig själv igen:)

Fölis är fortfarande råhalt, inte kul! Men veterinären sa ja skulle ge han medecin en vecka till sen om d inte blir bättre så vet ja inte va ja gör! Så håll tummarna för mig..
Sylvester hämtar ja hem den 4 feb!:) längtar som bara den nu!:)
Sen får ja nog hem troligen ett lass på 2000kg hö, gött slipper man tänka på var man jämt ska hämta det!:D

Idag så hjälper älskling min brorsa me hans Mazda så får nog se han sent ikväll, men ska direkt t Bfors när Rolf slutar för o hämta avmaskning o spån och foder så ingen ro direkt!:P Men nu först ska ja roa mig me ett härligt bad!:D gött!

Tjohhheej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0