Hästpass!

Åh så lycklig ja blev när ja kolla postlådan hemma, ääntligen har ja fått  hästpasset till Camaro och allt gick igenom utan problem, och han fick grönt pass i ASVH. Lycka! eftersom ja trodde d skulle bli massa krångel pga av förra ägaren Men icke så ja e gladare än gladast!:D dock fick ja en väldigt saftig räkning, suck o stön, när ska dem ta slut? 



Syster vill ja behåller Camaro men ja vet inte hur ja vill göra, ja har ångest. För, för mig blir han förstor:(. Men sen är han så otroligt snygg och läcker och kommer troligen bli grym häst inom alla grenar och han e så himla go, Men då e d ju all jobb, tid och pengar innan det? ska man offra det? Men men ska sätta ut han på annons nu igen så får vi väl se om nån e intresserad eller inte, om inte får han väl vara kvar tills vidare så får vi se va d blir me allt! Kommer bli många hästar hemma framåt våren.. hjälp.:P

Nu ligger ja hemma i min underbara säng, e så himla trött så ska snart ta natten o ladda batterier för imorrn för just nu känner ja mig mer dö än levande, plus att min kusin har nästan matat ihjäl mig när vi vart borta! Jaa höll på ramla av vågen förut när ja fick se va den visa, tjocket flödar haha!
 
sov gott på er!

natti!



Kommentarer
Postat av: Din syster <3

Ha kvar honom så får du hjälp att sköta lillfisen! Pussar <3

2012-02-01 @ 22:54:57
URL: http://www.nattstad.se/emeliieeliiasson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0