Svullen Roger.

Igår efter ja kom hem så plocka vi in hästarna o kollar ju t Roger hela tiden då han e nykastrerad och d har sett kanon ut tills igår kväll! Suck!:( Han va gör svullen fram i skapet, inte där kulrona plockats bort utan där snoppen åker ut! Så troligen behöver pencillin sättas in, va ute o gick me han sista vändan 00.30 inatt! Stackarn, han vill knappt gå för troligen har han superduper ont stackarn, usch man känner sig så hjälplös! O imorse va d inte ett dugg bättre, men tempen ligger på 38,4 och han äter som han ska så hans allmäntillstånd e ännu inte kasst, men får hoppashoppas att detta ger me sig me lite pencillin! Min lilla älskling!<3 Igår så gick han me mig lös två vändor sötisen! Han e underbar min Rogerman!<3
 
Julen har ja inte nämt något om kom ja på!:) Den tillbringades hos pappa med massa go mat och nära o kära!:) Verka som vi vart snälla även i år då d blev mängder me paket!:) Riktigt mysigt va det o tycker d e så kul när alla e samlade!:) Sen åkte ja t Christians föräldrar där vi fika lite och tjöta o dela paket, jättetrevligt var det!:) Sen åkte vi hem t Christian en sväng, fick massa fiint av älskling:), Tack gubben, kunde inte blitt bättre!<3 Sen åkte ja hemåt o då hämta ja upp kusin på vägen o vi åkte t brorsan o hans tjej o spela TP till nästan 00 på natten!;) Så en mycke lyckad julafton! Tack alla inblandade!<3:)
 
Imorgon vankas jobb!:) Är inge piggelin men ska göra allt i min makt så ja e pigg o fylld me energi imorgon! Saknar mitt jobb nu, vart därifrån för länge nu!;)
 
/Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0