måndag:)

Ja då va d måndag igen, o innebär träning, känns lite segare idag än va d brukar men beror nog på att d är -15 ute och ja har en svårlastad häst!;) men hoppas han är snäll idag, plus att idag åker termobrallorna på! gytt! Mamma kommer nog också!<3.

Helgen har varit en av d bästa på länge! I fredags hade ja och Emma m ys hos henne, film godis o tjöt, som ja saknat!<3 sen igår va d julbord med jobbet, hade verkligen inget sug över huvudtaget innan och min kropp var verkligen inte villig utan den protestera genom o sätta på en film och inte orka röra sig sen, 10 min innan vi åkte gjorde ja mig ordning! men kan säga såhär, hade den grymmaste kvällen på länge, hur roligt som helst! så tack alla som förgyllde kvällen, de va snapsar, god mat kul uppträdande, rolig efterfest osv! va inte hemma förrän 09 dagen efter..... :) sen söndagen va inte lika rolig fy farao va illa en mådde, men va bara o rycka upp sig för o åka o fira Goa moster som fyllt 30! riktigt roligt och trevligt!:) så en helg o minnas helt klart:):)

idag har ja suttit på möte/utvärdering och då blev d med massa god mat, så nu är ja så runn o Trind så ja klarar mig utan mat resten av veckan!;)

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0