Mål i livet!

åh sitter o tänker tillbaka lite på mitt liv o allt ja hunnit med redan, jag har hunnit mycke på 24 år, kanske därför man e så sleten?;) mitt liv e nog ganska rikt på upplevelser o ja ångrar inget av d ja gjort har till ex dykit i barriärrevet i Australien och vart med på Irländsk "rävjakt" i på Irland, gjort Rafting i bergen i Turkiet och vart på ung i norden festival i Bö i Norge, Ridit elefanter i Thailand och vart på Partybåt i Ayia napa m.m!:) Så kul när man tänker tillbaka på alla minnen!:)
 
Men idag tänkte ja på nya äventyr som ja vill göra och uppleva i livet, mål, drömmar!:) Tex så vill jag:.
 * Åka t Afrika o ut på Safari o se antiloper, giraffer, zebrer m.m!:) * Åka till Nya Zeeland uppleva naturen och rida i Sagan om ringen skogen!  Älskar sagan om ringen och tycker naturen där e slående!:) *Resa till USA, skulle så gärna vilja åka ut till en riktigt ranch, Typ t Wyoming/Texas, sen självklart se Grand Canyon i USA dessutom!:)
* Se pyramider i Egypten,* Åka t Kina o, se den kinesiska muren, *Vandra inka leden i Peru m.m!
Så förhoppningsvis kommer ja beta av dessa när tillfällen ges eftersom ja har fast jobb nu o alla hästar så e d inte så lätt o sticka men som sagt när tillfälle ges!;)
 
 
Nu e ja på väg hem från Vårgårda, varit o köpt mig transporten ja nämnde i något inlägg innan:) Så nu e ja ägare till en transport med fronturlastning, underbart!:) Den ska invigas på tors då ja ska på privatträning med Tjocko!:) Längta!
 
 
 /Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0