Hunden

åh kan inte med ord beskriva vad mycke Jessie betyder för mig, man säger väl hunden är människans bästa vän och ja tror verkligen d stämmer, för gått o blivit sjuk, feber o ont i halsen o med ett huvud jag gärna skulle vilja hugga av, hoppas innerligt d beror på förkylningen o inte sviter från hjärnskakningen då d blixtrar så fort ja försöker resa mig, men min hund hon ligger uppe på mig och tittar medlidande på mig, såå himla go! E precis som hon vill mig allt gott i världen o d gör mig så lycklig, älskar min vovve, hon e d finaste som finns!<3



/Nettan



Kommentarer
Postat av: Tony Johansson

Ja från djuren och speciellt hundar så får man verkligen ren kärlek osvsett vad :)

Svar: Jaa, hundar e så himla underbara! e så glad ja har min Jessie!:) Har du hund?
Jeanette Karlsson

2012-12-30 @ 02:56:23
Postat av: Tony Johansson

Ja det ger alltid stöd! :) Har tyvärr ingen nu, var ett par år sedan nu. Går inte en dag utan att jag tänker på honom :)

Svar: Ja d kan ja förstå, hade ju en jakttax innan i 13 år, han tänker ja me jämt på! Kommer så väl ihåg när ja köpte honom för egna pengar när ja va 10 år!:) O han följde mig tills han blev 13 då va han såppas dålig så d va inget o göra åt! Synd d inte blir så gamla!:(
Jeanette Karlsson

2013-01-04 @ 21:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0