Hjärnskakning

Mår bra trots olyckan i lördags, råka bli nersprungen o fick ett rejält slag i huvudet, vet ej hur d gick till för tuppa nog av ganska fort, vet Julia sprang rätt över mig, i halvzombie läge fick ja åka t läkaren, o d va inte utan protest, mamma va rabiat o ja kände mig ändå helt okej förutom smärtan då o tyckte inte ja behövde åka nånstans, men kusin hämta mig o körde t akuten, o där visa d ju sig inte vara så bra o d sa att d gärna behöll mig under natten men kände mig pigg så ville inte va kvar, så nu e ja sjukskriven i en vecka, hjärnskakning.. Förutom det mår ja helt okej faktiskt förutom på kärleksfronten.. Men d löser sig kanske hoppas jag! nu vila en stund efter n npgra mysiga timmar med mamma o Liza!:) vad skulle ja gjort utan er?<3
 
/Nettan



Kommentarer
Postat av: Tony Johansson

Skönt att du inte fick några andra skador! Bara försöka hålla dig från att göra något ansträngande under veckan! ;)

Svar: Jaa d va tur i oturen!:) Så himla glad d gick såppas bra! :) Ska se om ja kan upp på hästen i morgon igen, men funderar på börja klä mig som en michillingubbe!;) tss! Hur e allt med dig då?=)
Jeanette Karlsson

2012-12-17 @ 23:36:02
Postat av: Tony Johansson

Ja verkligen! :) haha om du klär dig som en michillin gubbe så vill jag kolla haha! ;) Tar det som om du mår ganska bra igen iaf :) Jodå! Det går, jobbar och tränar, mycket mer blir det inte om dagarna just nu ^^

2012-12-23 @ 01:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0