Hästsläde

Alltså den här ungen!:) <3
http://www.youtube.com/watch?v=4wt824D1Bqg&feature=player_embedded#!
 
E de en sån unge vi alla drömmer om tro? Tss!;) Mitt hjärta smälte då iaf!:)
 
.............................
 
Träningen gick kalasbra och nu efteråt känns hjärtat mitt lättare! :) Ja känner mig massa glad!
Dock så hade ja Lucky idag och ja vettefasen va han grejja med men han bytte galopp titt som tätt och de funka inte alls o han va inte stark för o hålla den heller så ja fick driva som en liten blå, haha efter våra galoppförsök så va d som jag sprungit marathon, svetten spruta och flåset va nog d värsta på länge!;) Så någon lär ha träningsvärk imorgon o jag tror inte de är hästen!;)
 
Imorgon om ja orkar ska ja upp t Högelund o kolla slädarna som finns där, fick inspiration idag av en släde i Steneby, så himla fin, o ja vet vi har litte gamla grejjer liggandes i högelund, hur kul vore d inte o rusta upp en sådan o sen använda den t Roger nu när ja tänkt köra in han? Oooh, detta gör mig extas o längtar tills i morgon! Dock så kan ja själv inte lyfta ut dem, så får väl fjäska för älskling om han kanske vill hjälpa mig imorgon kväll?;)
  Hoppas hoppas! Tror vi har kanske 3-4 st till o med, kanske nån som vore intresserad av o köpa?=) Om d nu är i någorlunda skick, tror dock d behövs rustas upp lite då de säker legat i 50 år?
 
Tror d är något sånt här typ som gömmer sig i vår lada?(bild från google)
Inatt så blir d soffan för min del då ja inte sover bra i sängen haft så ont i nacke o rygg d sista, behöver nog annan madrass.
Nu hoppas ja på världens bästa sömn me roliga drömmar!:) Sov sött!
 
/Nettan
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0