Gott nytt 2013! <3

  
Heeej!:)
 
Nu e d inte alls långt kvar tills vi ska inviga ett nytt år, år 2013!:) Jag hoppas och tror på att 2013 blir en bra år för er och för mig!:) Hoppas dessutom på massa mer sol än vad 2012 givit oss!
 
Mitt nyår ska firas i Åmål hos brorsan med lite folk, god mat, spel och fyrverkerier!:), Blir dock nyktert eftersom ja e sjuk, influensan tog mig rätt hårt, men efter 17 timmars sömn i sträck vakna ja upp som en människa igen!:D Fortfarande inte bra men minst 10 gånger så mkt bättre än va ja va igår så ja ska inte klaga!:) Så blir nog en riktigt trevlig kväll!:) Ett måste på nyår som man inte får missa e  Grevinnan o betjänten inget nytt år förrän man sett det!;) Så då ska vi sitta bänkande!:) 
  
Nej nu får ja fixa ordning mig och plocka ut hästarna då d fått stått inne o vila lite för d kommer få vara ute inatt!:) Rogers svullnad har äntligen gett me sig så nu hoppas vi den håller sig nere och han förblir frisk!:) <3
 
GOTT NYTT ÅR ALLA UNDERBARA OCH JAG ÖNSKAR ER ALLT DET BÄSTA ÅR 2013! <3
 
/Nettan
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0