Bläää

Mitt hår kan ta sig i brasan, för nu e ja deppad! Tänkte först ja skulle färga en mörkare nyans då ja trivts ganska bra me min utväxt, d skulle vart förändringen, men så ångra ja mig i sista stund o köpte en pärlblond o en askblond för de sägs d inte ska ge några oranga toner eller gula toner, så hemma hade ja beslutångest t tusan vilken ja skulle ta, men körde på pärlblond..... Vilket ja djupt ångrar! Nu har ja oranget hår och de som inte kunde ge såna nyanser? Va fasen e då fel me mitt hår? Detta suger, så får väl gå me kepa imorgon på jobbet! '

Vill ha tillbaka mitt ofärgade alla nyanser hår igen! :,( KOm tillbaka!

Syster o hennes kompis har trixat me min header under tiden ja färgat håret:) ! Tack:) <3


Nu dags o nana har ja hela huset för mig själv med i en vecka då Roffeman åker t spanien inatt!:) Inte lite aviiiiis, nej då;) Hade gett mkt för o följt med, kommit bort lite.. Känns som man skulle behöva ladda batterierna från allt som har med jobb o göra, spec nu när ja inte vill visa mig där pga av håret;) haha!

Ha d helt underbart i Spanien Rolf och familjen Hassel/Karlsson! Njuut för d e ni värda:) <3

Natti

/Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0