Vit helg!

Jajemän denna helgen har en vart redig o inte vart ute på dumheter!;) Och måste säga fy fasen va gott ja mår!:) Ingen bakfylla, ingen ångest ingenting helt enkelt förutom en hejdundrandes massa energi!:P Helgen har varit super, den har tillbringats först på restaurang i Åmål me Emma, sen sett film me kusin, sen busat och tillbringat massa tid me Jessie-
(dock har ja även råkat klippa av ena henns pulpa så ja har vart tokorolig, bara spruta blod överallt så ja fick skura lägenheten 3 gånger! stackars min gumma, hon ryckte till precis när ja klippte, usch!:( )
  Sen haft hand om alla hästarna, mocka 10 boxar på en dag, då d blev dubbelgöra hemma:P Sen har ja hackat lite potatis, tagit årets första dopp me "lillasyster" If och hundarna, åkt fyrhjuling, städat min bil o dammsugit Rolfs, handlat massa foder o stängselmatrial, byggt hage, skurat o städat hela huset, tvättat m.m, käkat pizza, klippt paddocken, köpt öl t Lennart;), och innan de va ja ute på världens mysigaste skogstur! Vi hitta en ny helt magisk väg i skogen i Lia!:) Nog bästa vägen vi ridit på himla länge, och e lycklig att ja inte har så ont längre efter olyckan så blev till o med galopp o d Kändes skiitbra, så nu kan ja rida igen som vanligt !:) Glad! Red ut me Liza och Linn och ja red på min älskade Tjocko, han är underbar! <3
 
Lets play Mami?! ;)

Nu ska ja strax gosa ner mig me Bubba och Jessie, eller kanske bara Jessie för bubba har nog en hemlig förälskelse i mig så vet inte om ja vågar dela samma säng som han, han stirrar på mig, han smeker min kind me tassen och ska ligga påå mig och väcker mig heela tiden! Ja blir knäckt!;)

Hoppas alla haft en bra helg :)

Natti /Nettan
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0