Skogsvägen!:)

Ops, idag råka ja lägga bud på ett hus;) GLAD!:D kändes bra och där känns d som ja kan bo tills vidare! Inte hela livet dock eftersom ja vill bo på landet men tills dess!;) Så nu låser ja mig ännu mer men va fasen, ja e ju snart 25 så e väl på tia!:P Dock känner ja att ja vill resa igen, satt i förregår o skumma igenom min blogg och om tiden i Australien, kan nog säga att d va den bästa tiden i mitt liv! O ja skulle gärna ge mig ut igen, men inte så lätt me fast jobb och alla djuren dock! Men en får ta en dag i taget!:) Dock ska ja resa på en charterresa nu när ja får semester, o semestern ligger planerad runt v 35:)  längta!
 
På tal om jobbet så har ja fått världens erbjudande! Ena basen fråga idag om ja vore intresserad av en utbildning, o vem kan säga nej till ny kunskap och att få se sig om? haha inte ja iaf!;) Ja vill utvecklas, Så ja svara JA, och första kursen är i Tyskland, Berlin, så dit åker ja nu i september!:D Den är på en vecka tror ja! Ska bli askul! Ja kommer bli en slags "ordningsman" på jobbet utöver mitt vanliga jobb, tror ja kommer få eget kontor till o med!:P Tanken är väl sen att ja ska  utbilda personalen på jobbet vid maskinerna hur det ska skapa bättre miljö och ordning vid maskinerna, även personal uppe i Mohed  verka d som ja ska "undervisa"! Ja detta kommer nog bli grejjer!:P  
 
Jag är nog en YES-man! ;)
...........................
 
Idag har ja även ridit mina hästar, Chuck och Scirocco, och red även Julia!:) Tjocko va pigg idag när vi red ut, men d gillas men han kunde vart lite mer sammarbetsvillig, men sen hemma i paddocken kändes han gör goo, han va framåt och gick fint:) sen red ja Julia, och ja hjälp va annorlunda d e o rida någon annans häst när man e så van me sina,Julia va pigg och framåt, och riktig svung i traven har hon, superskönt när man väl hittar henne, som ja inte hade så lätt för men några gånger kom det, hon e rolig o rida!:) sen red ja ut me Chuck och Jessie, o Chuck va me jättepigg, o försökte bocka flertalet gånger!:P Sen red vi hem o träna lite i paddocken o där skötte han sig super! Han gick i form i skritten och höll fint lugnt tempo i traven, han va superrolig att rida idag, dock håller han på masar me huvudet upp o ner hela tiden, ja har ju fortfarande inte köpt mig ett eggbett som ja fick tips om att använda på han men tror Karro hade ett hon skulle testa!:) för på söndag redan verkar d som hon ville hämta han! Kommer bli så tomt!:( Men ja vet att ja behöver detta!
 
 
nu ska ja nana så man kanske inte blir jämförd me en magnecyl på jobbet igen!;) Verkar som ja vart likblek d sista!:P
 
Sov sött! /Nettan
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0