Kläder!

Åh igår fick ja så jäkla snygga crossbyxor och en himla massa läckra t-shirtar, tack C!:) Har vart lite småsugen på köpa mig en sen brorsan köpte sin, men nu e ja ännusugnare, dock känner ja mig som en midget men d borde ju finnas anpassningsbara och mindre grejjer o köra tycker jag, så dvärgbenen når i backen menar ja!;) Så jaa, bara ja vet me hus o sånt så ska ja se om ja kan investera mig i en cross, cross eller fyrhjuling!:)
 
Haha d e riktigt gott att d e fredag idag, den kom som en överraskning eftersom ja totalt missat onsdag, trodde d va ons igår..!:) Ibland e d härligt att hjärnan inte funkar som den ska!;)

Idag ska ja försöka ta tag i hemmet, sen en liten nap, stallet o sen ut o äta me Emmagumman på restaurang, vi tar troligen åmål denna gången!:) Mys! 

Ha en fin dag!
/Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0