8 dagar kvar!

Gush slog mig precis att nu e d bara 8dagar kvar till ja drar till Berlin me chefen, o d underbaraste är att min utbildning ligger på ett hotell så ja kommer bli såndär viktigpetter som sitter på konferans,  d värsta är att utbildningen är på engelska! Bah! Kanske borde införskaffa mig kostym så ja ser bra ut iaf, hahhaha :)
 Herregud nervöst litegranna, hur ska en bonnatös som ja klara mig igenom detta?! Men kul ska d bli:)
..................
 
Hahaha kusin hade tydligen spelat in hemvägsresan då ja vart i mitt esse (ja va lite full o minnet är obefintligt) Men tydligen hade detta varit ett av alla samtal där bak, haha!
 
"Nettan - Ja om du äter upp tonfiskmackan så kan du få en kram..
Johan - Nom Nom Nom
Nettan - Hahaha.. Men Johan, den går ja inte på.. Du måste ju säga.. Ååå va go den va... ^^
Johan - Åååå.. Nom nom nom... Va god den va xD"
 
Haha normalt? eh nej...
 
sleep tight!
 
/Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0