50s

Heej:)

Idag har d vart full rulle, jobb, sen stallet mocka, sen hem, plocka iniminilite i köket, men va så trött så la mig i sängeo där somna ja på stört o råka sova i över 2 h, lalala.. sen upp fixa mig snabbt och hos hästarna här sen drog ja o Emma t åmål o käka och tjata på 50s, mycke trevligt fast d va lite "tråkiga" grejjer som behövde pratas om men så är d ibland, hoppas allt löser sig gumman!<3, i vilket fall som helst så va d supertrevligt, och innan vi drog hem fläska vi i oss varsin mjukglass dessutom, fast att matkoman redan va total! I will never learn! Ja kommer bli såå fet, eftersom ja fortfarande inte är hundra i kroppen, kan inte springa, lyfta tunga grejjer från marken eller galoppera så min kropp är alldeles för stilla jusst nu! Blää! Men imorn ska ja fasen upp på hästryggen o ut o skritta och mysa runt i skogen!:) Sakna!
 
Men väl hemma igen så gick ja en sväng me Jessie och lekte me henne, för den energin hon hade idag va inte nådig, herregud kan man säga! Men man säger ju att hunden präglas på ägaren, erhm damphund= dampmatte?:P kan d stämma verkligen?;) Haha d frågar alltid på mitt jobb va ja går på, och ja undrar detsamma om Jessie, va går hon på? Hon e omöjlig! <3
 
 Efter det åkte ja o Jessie o hälsa på kusinvitamin,, blev massa tjat och vi såg filmen Dear John, haha fast den va inte så sorglig som ja minns den eller så va d kanske för man inte va så insatt idag! :P Jättetrevligt och kul iaf:), så nu har ja vart hemma en liten stund o myst ner mig me mina två bebisar, Jessie och Bubba!:) Så nu e d väl dags o ge sig in i drömmarna, imorrn har ja 7 hästar som ska ha mat, ut och mockas hos!:) Sen får d nog bli hacka potatis:) Tror dem e redo o tas upp nu, sen rida o fiska kanske? :) Behöver få på en stötdämpare på ena min bil med, men d får bli när pappsen har tid o hj'älpa mig!:)
 
 
sov så gott o dröm sött !
 
Natti/Nettan
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0