Underkänd.....

Ja de är va min bil blev idag, buhu! Haha min första bes någonsin och så blir de så! Men var lite lättare fel så ska se om ja låtar en privat görat eller om ja lämnar in t verkstan! Sen efter allt e fixt funderar ja o säljan då jag tycker den e i största laget för mig, känns som ja har gör långt t koppling och som ja även sitter lågt, haha ja e ju nästintill dvärg så!;) Men ack som ja börjat gilla min bil ändå, den går mjukt o fint och är snygg och lyxig!:D

Nu bara regnet störtar ner här hemma, varför kan vi inte få ha mer sol och värme i sverige? Så trött på all regn..

5 dar kvar t flytt om han nu är klar där borta! wiiihuuu!:)

Pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0