Tyska!

Guten tag meine Freund!

Vet ni va ja fått för knäpp nu? Haha insett att ja har så mkt ledig tid just nu så ja kan börja läsa tyska här hemma! :D Vore skitbra om ja får tummen ur, vill ju gärna lära mig språk o tyskan har ja ju lite grunder i och hur bra vore d inte o bättre på dem? Så nu jäklar ska ja läsa 1 timme tyska varje morgon! :P

OCH eftersom jag vet att ni också JÄTTEGÄRNA vill lära er tyska så länkar jag! mohaha!
http://www.natkurser.se/sprakkurser/tyska.php

och när ja ändå är igång o länkar så har denna killen fångat mitt intresse, nu inte nått annat intresse än att han berörde mitt hjärta när jag såg honom! Otrolig!
http://www.youtube.com/watch?v=jPZlFW4nDmk&NR=1

Nån annan som har nån slags knäpp är min käre hund Jessie, vi var ute och gick i 1,5 timme idag och kom ut t stora vägen, så hörde vi en bil men såg ingen och Jessie stelna till och kröp ihop och när hon väl såg den komma då la hon sig ännu mer ner som att hon smög fast blixtstilla, och när bilen/lastbilen åkte förbi oss så flög hon rätt ut mot den(tur ja hade kort koppel)!! Hon gjorde detta 2 gånger?! Så ska dem väl inte göra? först blev ja orolig men andra gången blev ja mer lite arg o sa till henne! Mysko..

amstaff/pitbull
Men som jag älskar min hund! Hon har blivit så kelesjuk nu helt plötslig och inte lika hoppig och bitig, tacka gudarna för det! hahaha..

Bah hände nått me datorn den blev segare en än slemmande snigel så får ta o starta om!

hej så  länge!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0