ridolycka!

Flööög av Sylvester igår helt oväntat! Fick åka t sjukhuset i Bäckefors som senare skicka mig vidare t näl i trollhättan, där ja blev röntgad och visa sig att min handled va av, va inte hemma förrän 05 imorse och verkligen mått skit hela tiden! Kan inte beskriva smärtan av o bryta nåogt, d gör så ont, ändå inbilla ja mig första timmen här hemma att d bara var en stukning och att d går över strax, men ack så fel! Me flimmer för ögona och outhärdlig smärta fick ja be rolf köra mig t pappa, o pappa körde mig vidare t Sjukhuset.. 

 Men jag hade tur i oturen så jag är lycklig trots allt, kunde ju ha vart ryggen... fy..

Sylvester precis innan olyckan! Han fick spel verkligen, Va rejäl rodeo!

ååååh Vill ju verkligen jobba, vill greja, vill flytta! sett fram emot allt så mkt men nu fick ja sjukskrivning på 6 veckor!!!.. Antar någon tycker ja ska ta d lite lugnt, känt d d sista att ja önskat mig flera timmar till per dygn för o hinna me allt ja vill, o nu kan ja ist inte göra något o har hur mkt tid som helst, sjukt deprimerande.. Man ska nog passa sig för va man önskar sig...

nu blir d natten, ska va fint väder imorrn iaf så kan ju ligga o sola om ja mår bättre:)

nattinatt!

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0