My baby!

Dem säger att hunden är ens bästa vän! Tror nog det stämmer!:) Blir bara glad att av att se Jessie!:)


Finaste gumman, börjar bli stor, är ingen liten valp längre, men ack så söt ändå!:)

Idag hoppa världens energi på mig på kvällskvisten, haha så d va bara på me joggingskorna och ge sig ut i halvmörkret med Jessie och springa och vilken runda d blev, imponerad av mig själv för en gångs skull att ja orka såppas!:) Uberschööönt och kunde nog sprungit rundan en gång till men d fick vara nog, ist blev d att ta in liven mina och ge dem en rejäl dos me gos och putsning!

 Nu håller ja på me tradera, sålt en massa hästgrejjer där men blev då inget rikare direkt, väldigt dåligt me bud, o jag som trodde ja skulle bli multimiljonär på min gamla skit!;) haha.. 

önskar er alla en trevlig helg!

Kraamkalas! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0