Filmkväll!

dödstrött och precis hemkommen från en mycket trevlig filmkväll me Richard och Johan, vi spana två filmer och först dreggla jag sen grät jag massa! haha..

Först såg vi Hesher (där ja dreggla). Ganska knäckande film men helt klart sevärd!


Sen såg vi Powder, en riktig tårgripare! Usch! Den får en verkligen o känna och tänka efter, Ett måste om ni inte sett den!


Nej nu ska ja bege mig in i mina hemska drömmar igen, inget ja ser fram emot, inatt hade ja värsta natten på länge, ville bara dö, min kropp var i panik men släppte när ja vakna till lite, va så rädd för o somna igen... 
 Drömt massa mardrömmar d senaste, mår jag inte bra? Känns som ja mår jättebra, kan hända ja e lite orolig, nojjig över me detta me flytten eftersom alla säger d spökar där plus att ja kommer bli ensam i ett så stort hus, kanske är så d visar sig extra i drömmarna för det? För jag tror om en person känner psykisk påfrestning o lite rädsla då blir dem känslorna extra starka nattetid..

nej va ja svammlar! Natti på er!

puss 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0