ensam lördagskväll..

och jag som är så myssugen!

men men Rockigt att sitta ensam hemma sjuk en lördagskväll:( plus att d är livsfarligt!:P Då d suger i shoppingtarmarna på varje sida man är inne på, tradera, blocket, hööks, med mera med mera... Kommer bli en fattig flicka om detta ska fortsätta;)

Får skylla mig själv som e sjuk o ensam tror ja, va ju ute i nästan 2 timmar och red förut med världens huvudvärk, sen lyft massa tunga grejer, vart i åmål och sen vart hos Lennart, men vad gör man? haha när man har tid får man passa på! Ridturen va helt underbar, Chuck har d blivit en enorm skillnad på nu:) Dock är han ju fortfarande inte utbildad utan ska byggas muskler nu sen ska vi börja jobba på formen!:) Vi mötte även en girig tjäderkarl i skogen för han hade då två fruntimmer som höll på skrämma skiten ur Chuck men d gick bra som tur var!:)

Chuck innan ridturen!


hittat en sadel av alla mina hundra som passar Sylvester o d är stubben sadeln!:) Dröjer nog ett tag innan ja får rida i den då den inte passar Chuck alls! Tänk vilken skillnad d kan vara på två hästar som ändå är helsyskon!:P

Här kommer bilder från där ja kanske kommer att bo, Högsbyn!:D



nej nu ska ja fortsätta tröstshoppa!;)

Pussa



Kommentarer
Postat av: Eme, :D

högsbyn? XD det borde jag ju känna igen? eller O.o

2011-09-04 @ 23:47:34
URL: http://emeliieeliiasson.myshowroom.se
Postat av: nettan

Haha ja du vet nog vart d är när du ser det!:)<3

2011-09-06 @ 19:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0