1 oktober blir det flytt!!!

Fan vad jag är glad, om man får svära i sin blogg!

 Men idag så var ja borta hos Jompa och spana in undervåningen i huset i hans lilla "herrgård" som han tala på att ja kunde få hyra undervåningen i och ja säger bara OMG, hur fint som helst, bauta kök och superbra, sen kom ja in i vardagsrummet och vardagsrummet är som hela undervåningen i detta huset som ja befinner mig nu! Så ganska stort och superfint! Stora fönster ljust och fräscht! Sen sovrummet var ganska litet men får ändå plats me min nya dubbelsäng där plus garderoben ja köpt som ja inte es fått uppskruvat, men nu är d äntligen dags! sen toalett och tvättrum såklart!:D Jaa d kunde inte bli bättre, kände mig helt förälskad om man nu kan bli d i ett hus, men d betyder väl att d känns rätt? Ojaaa, så förstå att ja e en hypergla flicka nu, får bo där nästintill gratis me mina hästar, han kommer försörja dem, och ja har el och värme inkl i hyran! Men jaa jag kommer nog få slita ont också, han har ju massa hästar som ska ut o in, köras, tränas, fodras med mera med mera men d e d jaggemejjen värt!:)!:D Men vad har jag gjort för o förtjäna detta? :) Känns som en dröm! Bilder kommer då ja flyttat in där, vi sa 1 okt som spikat inflyttningsdatum så nu längtar jag!:) Ska bli spännande! Jag och Jessie får äntligen "eget" hem på landet och i ett finare hus än va jag nånsin kunnat drömma om! jaja nu e d ju inte superduperlyxigt för alla men för mig är d verkligen det!:)

Så nu känns nästan mitt liv komplett!:) Men kommer kanske bli lite ensamt på kvällarna men jag hoppas alla ni mina vänner vill komma o hälsa å¨mig så ofta ni kan!;) o fester fick ja ha sa han utan att ja frågat ens! haha.. han visa mig till o med en ganska stor stuga på tomten och sa här kan du partajja så när kör vi alla?;)



nej nu ska ja ta o nana så ja orkar me jobb och mina käre arbetskollegor i morgon!


Nattinatt! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0