Vita faran såld!

Ja då va min lilla vita fara såld:( Min första egna bil! Känns lite i hjärtat!;) O inte fick ja något alls för den heller för ja e så lätt manipulerad när någon pratar me mig, är nog konflikträdd, så d va surt men ändå gott att vara av me den så den slipper stå o ta plats! Roligt att han som köpte bilen sa att ja va en sån person man blir glad av, sånt värmer mitt lilla hjärta!:)


Efter han köpt bilen drog ja t Mellerud me Christian och lämna in tapeter,lim, penslar osv på XL bygg som jag köpte i somras! Så fick en hel del cash där!:) Och eftersom detta va pengar ja inte räknat me så kunde ja inte hålla mig från att köpa något i Mellerud, så ett par supersnygga adidas sneakers fick följa me mig hem! Ubernöööjd!:D

Och efter det drog vi till det stallet där ja köpte Chuck Norris för o Lämna en sadel till Lisa som hon ville prova på sin häst! Ååh vilket mysigt stall och så underbart folk, där skulle man stå! gillar mellerud :D Fick mig ett vintertäcke av en tjej där i stallet me och d kunde ju inte blitt bättre då ja inte hade något t Sylvester, prova d direkt ja kom hem o d satt som en smäck!:) Glad!

Nu är det bara 10 dagar kvar tills gipset ryker! wiiihuuuu!

pusssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0