Ängel!:D

Det är vad ja ska vara i ikväll, ska på halloween party uppe i Kstad me Emma och Fredrik!:) Kommer nog bli skojj! inte haft något direkt sug på hela dagen men d kommer nog när ja fått i mig första alkoholen kanske!;) Ser fram emot kvällen iaf!:)

Mamma har varit här hela veckan och d har vart supertrevligt och mysigt att ha henne här!:) Vi har blivit bjudna på mat hos Christian, blivit halvfulla här i huset en dag me hyresvärden sen haft tacos och Uno kväll här hemma me Liza, Jimmy, bror, Rebecca och Rolf och jäklar va roligt d va, alla skratta nog konstant tror jag nästan!:D Det blir alltid Så flummigt d blir när min familj samlas! lätt roligaste kvällen på länge!:) sen igår va ja o mamma och käka pizza hos brorsan i Åmål, där blev d pizza och en film!:) Såg "dont be afraid of the dark!" som är en skräck/fantasy och Den var bra tyckte jag! :) Sen har vi grejjat massa i stallet så nu e d superfint tycker jag, iaf "mitt" stall, har ordnat så har en "stallgång" så ja kan binda upp dem, blev skitbra sen fixat och donat och idag rensa vi i stallet o elda en massa så hoppas Lennart blir glad när han ser allt vi gjort!:) 

Jag och mamma har mockat, borstat hästarna och så har jag RIDIT för första gången på 6 VECKOR! Ja är så lycklig! haha kändes som en evighet sen! Red en häst som inte varit riden på mååånga år dessutom, haha, men hon va gör snäll så d va inga problem, vi skritta runt travbanan ett varv och tog några travsteg och dem va helt underbara så ja blev kär! tss! men Shanon e ju helt utan muskler så d ska vi/Emma arbeta på, men värsta är att Lennart pratat på ta bort henne!:( Inte roligt alls:( Hoppas han ändrar sig, Shannon har vart supernere men efter ja o Mamma pyssla me henne, trimma o putsa, gav henne kärlek henne  så va hon som en helt annan häst! Hon sken verkligen upp och fick en glimt i ögat, att d syns så tydligt! Hon har nog längtat efter ha nån som pysslar me henne, stackarn!:(

Sen red ja min Buse Chuck, han skötte sig jättefint men pigg som ja vet inte vad, haha! Jag och han red två varv runt travbanan och d gick fint, han e så duktig min kille!:) Och så fiiin! Älskar den hästen, men min absolut älskade häst Sylvester är nu utlånad!:( Så tomt d känns! Men d blir förhoppningvis ingen lång period han kommer vara ifrån mig! :) Och tror han får d super i vinter!:)




Lortgrisen hannon, taget för en månad sen!

Nej nu ska ja klä ut mig och sminka mig lite!:) Trevlig helg på er!

Pusssa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0