:D

Hej min Kära blogg!

Mitt liv har varit ganska hektiskt det sista så har knappt fått varit på datorn här, men nu verkar d liiiite som d kommer bli mindre att göra här och tyvärr är d så att Shannon tas bort i iallafall för troligen har hon blivit sjuk efter hon spräckte huvudet för hon går inte upp i vikt, hon är mager som bara den men får hur mkt mat som helst och hon är avmaskad osv och d andra hästarna är i bra hull! Och Lennart berätta det att när hon gått på bete va d bara hon som varit mager för d andra hade vart tjocka? Ganska underligt och Lennart vill inte sälja henne till någon annan heller som han inte vet så d får hon tyvärr vandra vidare! Snyft men är nog d bästa för både henne och oss! Sen åker Nygårds Amor upp på träning i Karlstad framöver för att se om den där uppe kan hitta gnistan annars blir han fri från travet, men han hoppas ja inte åker vidare för han e bara 6 och otroligt fin häst så hoppas man kan hitta ett hem till honom iaf! Då är d "bara" 5 hästar kvar i Lennarts stall och ja tror d gör en hel del skillnad, kanske man får lite mer fritid!:)

Dock funderar ja på om man ska flytta bort Chuck till Cassie och fölis för han verkar inte må bra här, han blir konstigare för var dag tycker jag, han är sur och gör grinig och gör utfall mot d andra hästarna! S¨tråkigt att se för han e ju annars värdens goaste, men han kanske inte gilla omställningen som blev? Så saknar han nog sin Bundis Sylvester, som jag me saknar massa! Men Angelica har nu börjat rida Sylvster nu och verkar gå super!:) Kuuul! Ska kanske dit o hälsa på i helgen och se om ja kan knäppa lite bilder!:) Har även funderingar på låna ut Chuck till träning,tävling!:) Kul om hans kapacitet tas t vara på, då ja inte hinner me som jag vill pga av mitt heltidsjobb och all skitmörker! Ogillar vintertidens mörker!

Vart väldigt mkt film d sista också på veckokvällarna, jättemysigt!:) Så full rulle, och i helgen va ja på Wärs och som vanligt så kunde ja inte dricka me Måtta fast ja från början inte skulle dricka alls! :P Ja kommer aldrig lära mig, suck! Men hade d trevligt i vilket fall som helst!:D Tack Emma gumman, och Emma har även vart gullig och passat Jessie år mig måndag, tisdag, hur glad och tacksam som helst ska du veta!:) Tack! Imorgon blit Jessie själv me Tanja i 10 timmar, gör ont i mig men kian inte lösa d på ant vis, men tror ja löst det tills tors iaf då ja pratat me en Jättego tjej från Fengefors som troligen ska passa henne åt mig:) Gut! 


nu kommer snart min äckligt fete kusin hit och gör mig sällskap t en film!;) Naaaajs!

Puss på er!



Kommentarer
Postat av: emma

gillar inte det där med shannon alls faktiskt :( tycker ni borde låta veterinären kolla på henne innan ni tar bort henne :/ men jag kan ju inte så jättemycket så jag vet inte vad som är bäst men det är vad jag tycker :p tack för en mysig filmkväll ikväll gumsan :) <3

2011-11-30 @ 23:35:10
URL: http://quofataferunt.blogg.se/
Postat av: emma

hur faan vågar du äta av min glass din lilla råtta :p hehe, nedå ät så mö du orkar, du får bju mig på en cider imorn istället, haha ;) pussar <3

2011-12-10 @ 00:00:24
URL: http://quofataferunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0