Chaufför ikväll!:)

Nu ska ja slänga mig i ett bad och koppla av för att sen fixa ordning mig för att va Chaufför till Ed, där vi ska äta och Bowla, kommer bli trevligt:) och nu har ja Precis fixat ordning stallet hos Rolf så nu är d bara att hämta hem mina bebisar i morgon, kl 10 har ja transport bokat så blir att skynda sig me stallet här sen iväg, hoppas pappa hänger med, e ju inte den bästa på o köra och hitta;) Åh nu läängtar jag, ska bli roligt att se hur mkt fölis växt sen sist med!:) 

Innan det var jag och mor ute på en underbar ridtur, skitmysigt och mamma säger hon e rädd för hästar, haha men d tror inte jag på!;) Hon drog ju ifrån mig till o med! haha..  Kul var det och hästarna e så himla goa!:)

Nej nu ska ja hoppa i i mitt bubbelbad och bara njuuuta, älskar verkligen bada badkar, det får mig lugn i kropp o själ!



Ha en fin kväll! 



Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0