Alzheimers:P

Bra ja har alzheimers vid 23 års ålder, imorse gick ja upp 5 som ja skrev förut för ja hade ingen aning om vilken dag d var o trodde ja skulle jobba,, men skönt o inse att d va lördag då!;) Sen nu va ja nära o betala min buffe 2 gånger, haha hade helt glömt bort att ja betalat, tur bartendern va schysst och kände igen mig o undra varför ja skulle betala en gång t! :/ Sen undra ja varför Jessie inte hälsa på mig när ja kom hem men d hade hon.. känner mig överkörd.. Önskar mig marsvin också som springer runt här, hade vart trevligt!

Hoppas alla haft en fin dag!

D har jag, vann på bowlingen, och d va nog första och sista gången! haha men va skitkul!:) Och god grillbuffe bjöds d på, underbart gott!

Nej nu blir d natten!

puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0