veterinärer.....

Skrev ju igår att ja hade en dålig magkänsla över detta me kastreringen idag och det hade ja nog rätt o ha för hon hade me sig en icke så bra fungerande tång! baaah. Varför kom hon ens hit då? Riskerar ju inte att min kille ska behöva plågas för att tången inte funkar som den ska, tänk om hon försöker klippa och klippa och kulorna inte ramlar av, eller att den inte går låsa när d ska täppa till?.. Ja D är min stora fråga.. Vi använde inte tången såklart och hon åkte hem igen och lova att ja inte behövde betala för denna turen och hon sa att hon ska försöka komma hit på jourtid för får nog inte en dag till ledigt från jobbet! Dock chippa hon Jessie och gav henne vaccin och gav sylvester stelkramssprutan!´Så d blev av iaf!:)

Varit med älskade Liza hela dagen för hon skulle hjälpa mig me kastreringen då ja behövde en medhjälpare men d behövdes ju inte, men hon hjälpte mig och klippa chuck, greja med hästarna, fika lite sen åkte vi till hennes hästar, sen till bfors och kolla henne s nya lägenhet!:) Härlig dag! Nu ska ja snart möta Sebastien och lämna hans ipod som han glömde här förra sommaren när d campa i högsbyn! haha ja trodde ju ja letat överallt men så fann ja den ett år efter, eller inte ja pappa gjorde! Pinsamt!:P

Nej dags o dra sig mot mellerud!



Pussilipuss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0