Ny Design!

Ååå min syster har fixat mig en ny design, haha eftersom jag själv är den sämsta människan på jorden att grejja me såntdär så va hon gullig o fixa åt mig! tack systeryster!<3
Mycket nöjd!:)

Idag har ja haft en toppendag me Emma gumman, superkul!:) Hon va snäll o hängde me som stöd till sjukhuset! Tack, det va verkligen uppskattat!:)
Vi hann även med lite shopping på överby, lucha på McDónalds och köra vilse:P Haha jaa två lika smarta tjejer är inte alltid helt rätt!;) haha ja va himla orolig att vi inte skulle hinna i tid till sjukhuset men till slut så hamna vi rätt! PUH!

så nu va den skiten´överstökat för denna gången, nästa svar kommer om 2 veckor!

Nu blir d att ladda batterierna för jobb resten av veckan, gytt!:)



Dröm massa sött för d ska ja göra! :)

Kraamar till er!




Kommentarer
Postat av: E L I A S S O N , ♥ - [ Fotoblogg ]

Det var så lite <3 Säg till nästa gång du behöver ha hjälp så får du hjälp igen ;D Puss!

2011-05-11 @ 20:15:20
URL: http://theoonlyoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0