Mina hästar!

Här kommer bilder på alla mina älskade hästar!:D

Först ut är Sylvester, som är arab/halvblodskorsning född 09, HINGST!


Chuck Norris, världens hårdaste namn har han iaf, han är helbror till Sylvester och är född 08. VALACK!



Scirrocco- Min egna uppfödning, ögonstenen dock utlånad för tillfället! Arab/vbl! född 06. VALACK

scirrocco

Cassandra Swb- svenskt halvblod född 93, hon kommer flytta tillbaka t sin gamla ägare då jag kommer flytta till hus, ledsamt!:( Dräktig! STO.

Cassandra SWB

Fölis -  Beräknad i slutet på juni 11, längtar.:) renrasigt Svensk halvblod U. Cassandra (bilden ovan) e Rambo 910. Bilden nedan.


Yes där va alla älsklingar som betyder så mycket för mig, livet vore så tråkigt om ja inte fick pyssla om dem!

<3




Kommentarer
Postat av: Camilla Ekman

Hej

Tänkte bara kolla vart Cassandra tagit vägen. Blev det nåt föl, hittar inget på blupen ?!
Jag ägde Cassandra tidigare och tog 4 föl på henne. Maila mig gärna. :)

Mvh Camilla Ekman

Svar: Hej!:) Men oj, va roligt o höra från en tidigare ägare!:) Tyvärr betar dock Cassie på d evigt gröna ängarna nu! :( Och Jo d blev ett föl, Camaro!:) Superfiin är han!:) Mvh Jeanette
Jeanette Karlsson

2012-09-11 @ 14:31:58
URL: http://www.camillaekman.se
Postat av: Camilla Ekman

Hej

Är fölet registrerat ? Jag hittar inte fölet i blupen ?! Kan du maila mig bilder ?! Det vore kul att se. Du kan maila direkt till [email protected]

Trist varför togs hon bort ?!
Mvh Camilla

2012-09-13 @ 15:08:52
URL: http://www.camillaekman.se
Postat av: Camilla Ekman

Jag hittade Camaro, jag verkar ha förväxlat stona, det är inte mitt sto du har men de var väldigt lika.

Här hittar du min cassandra http://blup.se/sv-SE/horses/46271-cassandra-swb

Trist då vet jag fortfarande inte vart hon tagit vägen.. :(

2012-09-13 @ 15:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0