Ledsen..

Idag fick min kropp panik efter ett hemskt toabesök! Skaka hela jag och storböla! haha. Ringde pappa o grät sen till sjukvårdsupplysningen... Ja livet är inte alltid lätt alla gånger!
Men d kommer bli bra tills slut, ja är säker!

Tänk om man ändå hade haft den där stora gosiga trygga famnen och få krypa in i just då!<3

Men annars har ja haft en fin dag och efter jobbet bar d iv'g t åmål o handla me Rolf och Jimmy, blev massvis me foder till både mina hästar och hund, har insett nu varför alla mina pengar går åt så fort, djuren ruinerar mig!!;) Vi var även och käka Thaimat, jag beställde in Pad thai, och det smaka exakt som d jag och Linda käka i Thailand, flashbacks!
Sååå himla gött!:)

Imorgon om d inte blir regn blir d uppsittning på Chuck Norris och en liten skrittur, pappa ska hjälpa mig och leda honom!:) och för Sylvester Stallion blir d troligen lite sadel och träns vänjande:)
Dem är de finaste hästarna på jorden!
<3


Hade tråkigt på rasten igår!;)

Nej nu ska ja bege mig in i drömmarnas underbara värld!
Godnatt och hoppas ni får en underbar helg!<3
Kraam




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0