Gosesjuk!

Goderkväll!:)

Nu har ja precis myst ner mig under täcket med Jessie gumman! Det enda som saknas är vår älskade Markus! Är sjukt gosessugen! Men om drygt en vecka hoppas vi på att han är hemma igen!:) Det Längtas! 

Idag efter en evighetsdag på jobbet så la ja o Jessie oss och vila en stund o stensomna båda två:P, sletna. men sen va ja pigg och då blev d mys me pojkarna i stallet för hela slanten, putsa och raspa hovar, blev skitnöjd över raspningen!:) Dem har blivit riktigt lugna sen Cassie försvann, är väl för d inte har nån snygg brutta längre o visa sig tuffa för;)  Skönt är de i vilket fall! :D

Sen blev d en liten promenad på kvällskanten men ble bara en kortis då ja inte hade ork i kroppen, och blödningen har inte stoppat än, dock e d minilite men kanske bättre o inte röra sig alltför mkt! :) Har btw gått ner i vikt och är supernöjd, igår va min morgonvikt på 47,5 kg men ligger lite högre under dagen! Vägde 52kg när ja kom från Australien!:D
 

nattinatt och massa kramar!

Svar till Mikeala!:)
När man har fyllt 23 år så blir man tillkallad för cellprovstagning, de gör en gynundersökning och tar prov från livmoderstappen! Och efter ett par veckor får man svar och mitt svar visa att ja hade förändringar, så fick remiss till näl nästan direkt där han berätta att mitt provsvar visa att ja hade cellförändringar av grad två och Hpv viruset som är förstadie till livmoderscancer! Så ja fick göra en till gynundersökning och d tog nya prover och klippte två små bitar för analys, så nu väntar ja på vad som händer härnäst :) Kanske händer inget alls förutom undersökningar regelbundet eller annars blir d en liten operation för o ta bort det!:) Men läst på massa och det är inget att oroa sig för så länge man går på kontrollerna, men visst tror man alltid d värsta me en gång!:P 
 Tack förresten, kommer nog gå bra hoppas jag!:)




Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack! :D:D

2011-05-13 @ 09:32:44
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: emma

snygg du är gumman, å våra nya snygga trosor ser jag där också ;) rosa is the shit ;) hehe. <3

2011-05-13 @ 12:24:48
URL: http://protectedby666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0