dammsugarhårblås

Heej mina kära läsare!

Ja funderar på o köpa en dammsugare som ja upptäckte idag har en inbyggd hårblås!;) haha skitcoolt, liksom kan ja göra två flugor i samma smäll, dammsuga o torka hår!

haha Snyggt om nån är o hälsar på i huset sen o frågar om ja har hårblås, haha jag bara ja men visst d har jag så drar man fram världens största dammsugare, tänk va förvånade d skulle bli.. Ja d är nog inte mkt o fundera på, jag slår till! 700kr begagnad! perfa!

Sen har den en massa andra finesser men dem har ja inte upptäckt än, får nog be någon som kan me den om en personlig visning!

Idag blev d inget jobb så har gått hemma o dratt benen igenom skogarna, va ute i 2 timmar me Jessie förut, trodde ja va piggare än va ja var och när ja förklara för pappa va pigg o alert ja var så fråga han var då,, d syns inte. Och så rätt han hade ja e inte alls frisk än som ja själv försökte intala mig så flitigt! Men imorgon då jäklar ska ja vara pigg! Men just nu känner ja mig som en gammal sleten höna som ruvar på sitt sista ägg! blää!

Hästarna har ja me grejsat mer än va ja borde me idag
- Red barbacka på Cassie,
- Gick me Chuck som idag var riktigt busig, han reste sig..
- Gick me Sylvester som för e gångs skull betedde sig i grimskaft? WOW må ja säga! D händer aldrig!


Sen saknar hon sin krigare! Tycker tiden ska gå fort så ja får krama om honom igen!
<3


Enligt tester ska ja gifta mig med herren min när ja är 32 år och vi ska få en pojke och en flicka!:D Mysigt va!;)

neeej gott folk nu ska ja dona me annat! Kanske återställa ordningen i mitt rum? Ser ut som en atombomb har släppts men att den missa fönstrena! För dem är d enda som e fagert i mitt rum  just nu!

Kösshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0