Chuck Norris!


Inridningen
Whiiie idag e ja supernöjd över Chuck Och Sylvester!:) När ja gjorde ordning hästarna va dem verkligen SUPERGOSIGA, va har hänt?!:D haha o Chuck såg ut som han bara njöt och sa klia mig, älska mig, haha.. Så go! Tog ut o gick lite me honom och longera för att se hur pigg han var innan ja satt upp men coollugn och lyssna på allt ja ville!:D Uppsittningen stod han stilla och väl uppe kändes han avslappnad inte som en bomb som han brukar, han stanna när ja sa till och gick när ja smacka!:) Skitnöjd, så kul me framsteg!:), d enda som e problem är att svänga honom helt men det kommer! Pappa e ju fortfarande med o leder och får nog göra d ett par gånger till innan d blir en tur helt själv!
Det ser ja fram emot!:)

Sylvester skötte sig me super idag, träna han me bensydd och sadel så gick vi ut o gick lite! Blev massa bus och bockningar men inte så illa som d brukar!:)

Har världens bästa hästar!:)



Även varit ute o sprungit me min bebis Jessie nu på kvällskvisten riktigt härligt hon är d bästa sällskapet man kan ha!:)

Nej nu ska ja gosa ner mig ni får sova så sött,nattinatt!

Kraamar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0