1800-tal

1800-tal

Ja det har jag insett att min far fortfarande lever i! Om inte VÄRRE, haha. Han har ingen kyl,frys men verkar klara sig utmärkt ändå (d frös sönder i vinter). Han har levt utan vatten nån månad men nu funkar d iaf i köket! Sen på toaletten får man använda hinkar o spola med, sen är huset iskallt! Idag när ja kom va d 11 grader så d va bara att tända i vedspis och kamin och ja elda som en lite blå, när ja åkte därifrån va d uppe i 26 grader!;) Och när pappa kom hem va d bortimot 30gr! haaha så han fick öppna o släppa ut lite värme! hihi..

På något sätt är det charmigt stället, och där har vi växt upp, så man kan ju inte direkt kalla oss bortskämda kanske! ;)

Hästarna
Ja Måste ta tag i mina hästar nu när ja piggnat till då d bara fått gått d sista, längtar efter träning me Chuck, luffsa runt o bara njuta i skogen! Bara att inridningen går lite segt då ja inte har nån till hands oftast som kan hjälpa mig! :( Men snaart hoppas ja han e inriden då ska ja ta upp ridningen som förr igen!:D Kommer bara ha pojkarna kvar hemma men d tror ja jag sagt?

Här är mina finaste bröder! Chuck och Sylvester!:)


Tror inte d blir jobb för mig i morgon heller! seeegt! Men men bättre o va helt frisk innan man går tillbaks! Fick jobb hela nästa vecka med iaf, lycklig!:D

I miss U!

pusssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0