Plugg!

åååå nu ska ja nog få min kolosalt roliga vecka tror ja för mitt humör e åt helsike, ena stunden skitirriterad och just nu känner ja mig bara depp.. Och jag som oftast har mitt humör på topp! Men allt beror på dem där dumma känslorna, varför har man såna!? haha..

Idag har varit en ganska stressig dag, först till jobbet sen från Jobbet till bengtsfors och göra obekväma ärenden, japp d grävde i musa och tog cellprover! Så nu om några veckor får ja svar om min livmoder är ok, kontroll när man fyllt 23 så nu vet ni kära vänner va som väntas, direkt ni fyller 23!;) uscha d va inte alls nervöst eller så, skreva där som en annan men hon ja hade va gör lätt och bra så d va bra!:) Om d varit en gubbe hade ja troligen vänt och gått därifrån! Haha..

Sen från bengtsfors tillbaka till jobbet, jobba två timmar sen hem, mycke faring, o d roligaste va när ja skulle göra en omkörning så flyger min bagagelucka upp! hahahaaha d som ja körde om måste ju hånat mig som bara den för d va bara att köra in t kanten o stänga den så fint igen, haha ja skratta jag med, där skulle ja försöka va lite kaxig o dra om i min superbil!;)! Hemma har ja nu Fixat djuren, drog en pizza och nu blir d pluggande! Måste göra mitt prov SENAST IDAG! Så nu har ja o göra så kanske dags o sätta fart!

haha just d ja jag duscha Jessie nyss för hon stank verkligen göööööräckligt! Tror d e från stunderna i gödselstan där hon trivs me att göra runt!:P BajsJessie!;)



wish me luck på slutprovet! Nervös!:P längesen ja gjorde prov nu!

Puss




Kommentarer
Postat av: emma

det har jag redan gjort så jag behöver inte göra det när jag fyller 23, tack å lov :) hehe.

2011-03-22 @ 21:48:51
URL: http://protectedby666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0