Slösa!

Bah 2500kr smet idag, pengarna har man iaf inga problem att sätta sprätt på när som! Blev dock mest mat till hushållet och djuren så d e ju ett måste även nya stängeslgrejjer så snart blir d att fixa alla hästhagar, ser ja fram emot:) Men har en plan me mina pengar nu o d är att jag ska försöka spara en hel del av mina löningar framöver! Har ett pengamål att komma till!;) 6 siffrigt tills Okt, nov!:P  Hahaha jaaa d blir nog hårt för den slösa ja är och alla djur som ska ha mat, men värt ett försök! :P Tror ni jag klarar det?:D

Nu e d äntligen helg igen, och hade d bästa avslutet nånsin på jobbet, va på möte som vara i 20 min och till mötet fick vi smörgåstårta som va ljuvligt sen fick vi gå hem me fullt betalt! Världens bästa jobb eller?:D Nästa vecka ser ja inte jättemkt fram emot kanske då ja kommer ha en LITE stressad förare för den ordinarie är ledig en vecka, o denne gillar inte alls o vara förare, d märks väl o tydligt då d e svordommar dagarna långa! Kommer troligen bli massa övertid dessutom, men d e ju bara skitbra för min del! :)

Ååå idag fick ja bilder på Norris när han va en pyttebebis, kolla så vacker!:)
Chucky





Så olik sig!;) Såhär ser han ut nu som 3 åring! Han e så fin tycker jag!


Här får ni en bild på min lilla Jessie med godis i munnen, hon växer som en galning, mitt hjärta! :)
Jessie amstaff

Min brorsa e singel btw nån som e sugen? hahahahaha..


Nu blir d natten här för att se fram emot dagen i morgon, blir nog Långpromenad med M och hundarna om Jessie orkar!:) ska bli mys!

Pusssas



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0