Jessie!

Oj ni har ja varit så där superkass på uppdaterat här men varit så himla mkt d sista! Nu har ja äntligen bestämt mig för att valpisen ska få heta Jessie, d va d första som kom upp i mitt huvud så då får d bli det med!:) Känns som det passar på henne!:)

Men jag är lite depp, för innan Jessie nu så sa far att d va väldigt lungt på jobbet och ja hade bara fått 3 dagars jobb så då tänkte ja då hinner ja ju med så mkt nu nä hon e liten , MEN NU så blev en sjukskriven på jobbet så nu fick ja jobb ända in i April! De är gött me Cash men ledsamt att ja inte får så mkt tid me lilla älsklingen! Jonas bor dock här nu igen så han har hand om lillskiten på dagarna, tur ja har en så snäll bror!:)  

Mamma har även varit här och hälsat på, vart mysigt o träffat henne igen, händer ju inte alltför många gånger på ett år så alltid lika kul!:) Hon fick även köra mig till Läkaren i måndags, då jag upptäckte på söndagen att ja va jätterödprickig, sen på måndag morgon va ja prickig från topp till tå! skiitläskigt o ja blev superrädd för va ja kunde blivit smittad med, börja tänka på ohyra och sån skit, men väl hos läkarn sa d att ja inte behövde oroa mig för ohyra för hon sa ja fått mig en allergichock så ja fick några superstarka tabletter och dagen efter va dem helt borta förutom på fötterna! Puuuh säger ja bara! Aldrig sett nått liknande på mig själv så man blir lite skrajj!:P

Sen e d hårt o vara mamma, märkte ja på jobbet i tisdags, haha då ja stensomna på lunchrasten så d fick komma o väcka mig, hur pinsamt som helst! som tur va d bara 6 min innan d hitta mig, annars hade ja nog kunnat sova hur länge som helst!;) Första gången d skedde o sista med hoppas jag! Men d tar på en när en får springa upp flera gånger per natt nu när man har en liten bebis här hemma! Undra hur d då blir när en får en egen bebis;)

Sen har jag Börjat spela biljard på jobbet, skitkul så nu ska ja bli proffs!;) haha dock lång väg o vandra för just nu träffar ja 1 av 10 gånger kanske!;) så jag suger hårt kan ja lova! haha.. Men snaaart så!;) 


Nej nu ska ja gosa ner mig me min lilla Valpis o nana!:)

sov så gott o dröm sött!

Piss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0