Freeedag!

Åå så gött me helg igen o ha heldagar me älsklingarna, denna veckan har gått så fort att ja kanppt hunnit blinka! Nu har jag bara en vecka kvar o jobba, sen får vi se:) Känns som ja får en massa jobb bara för att ja skaffat Jessie dock! Men klagar absolut inte på jobbet för tar såklart allt ja får!;) men så mkt tid me lillan försvinner!:(

Idag har jag haft Jessie i två veckor!:) Och hon börjar redan bli stoooor!:P Den busen väckte mig 04 imorse med och vägra låta mig somna om, så fort ja va nära o somna ja då kommer hon o lägger sig över mitt huvud VARJE GÅNG! konstig? Jaaa, så ja va väl halvirriterad imorse när man redan ska upp 05.30, så d fick bli en lång mysmorgon med Jessie ist! Nu vet ja hur mammor har det som måste upp flera gånger per natt! ;)

I helgen har jag inga planer men e nästan lite halvsugen på att åka iväg o hitta på något! Men frågan e ju vad! Är pyjamasparty på Hc,, sen e d scotts i Tanum men dit e väl svårt o få Chaffis? Sen va d Vfc i Kstad, hade varit lite spännande o kollat på, då va d efterfest me dem som fighta sen för alla som har biljett kommer me gratis! Hade inte d varit något?=) aja vi får se, inte helt fel me en lugn myshelg heller!:)

Nej nu ska ja hoppa i säng! Kollar igenom massa Australienbilder och guud va ja saknart! sentimental!

segling:)
När Jag och tjejerna segla ut till havs i Aus, va helt underbart!:)

dröm sött! Nattinatt!

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0