Första doppet för i år!:D

Nu äntligen har ja vågat doppa mig och guuud så sköönt d var, längtat hela dagen efter att få slänga mig rätt i sjön då vi jobbar i 30+! Helt galet för varmt!! Men först blev d pizza! Sen tog ja ena fyrhjulingen t sjön! Jessie älskar åka fyrhjuling, hon sitter så snällt framför mig, men hon hatar vatten därimot!;) totalvägra komma i o bada utan stod bara o tjöt när ja bada! Fjanthund! haha.. sen kom Emma dit, hennes mamma va snäll o körde ut henne men hon va lika fjantig som Jessie! ;) Fast hon kom i t slut Kul!:D! Sen drog vi o tog ut hästarna då d fick vila från klägg o flugor en stund på dan, ja fattar inte hur mkt klägg och äckliheter d finns ?, uh!, sen  bar d t långed o köpa godis för filmkväll!:D Skön Eftermiddag,kväll!:D

Satt i mig 2 energidrickor och ja blir ju speedad av koffein så undra om ja kan sova nu? kl e ju läggdags för längesen!

Men vill också nämna att d finns vissa människor som bara gör en megaglad och har stark energi omkring sig, eller så är d sån energi ja blir glad av!:D En har ja på jobbet, sen en har ja en just nu ute på nått fartyg, men han e också skitkul, sen en till och det är min Moster!:D D har DET! Nu är alla mina kompisar underbara! Men vissa människor utstrålar nått visst mer än andra, så är det!

Haha börja dock gråta på mitt jobb idag då ja fick mess av Markus där d stod om ja ville packa hans saker, d ja sagt är att d inte känts bra för att vi inte träffats mkt alls, knappt träffats sen i maj ordentlig så det är väl inte så konstigt?, så blev ju ledsen såklart o antar att ja e ena nu igen, singel.. Men börja gråta precis när vi skulle starta maskinen, pinsamt eller? men d gulligaste var att ena min arbetskompis fick också tårar när hon såg mig gråta, go hon är!:) 

Men men allt löser sig sa han som sket i handfatet!




Nu ska ja nana!

nattinatt på er!  

Kraam



Kommentarer
Postat av: emma

vadå fjantig? ;) det var kallt :p haha. hoppas att jag utstrålar lite åt dej gumman, vet hur jobbigt det är att gå å tänka på massa saker :/ finns alltid här ska du veta :D <3

2011-07-07 @ 18:54:51
URL: http://quofataferunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0