Bonnelandet!

Det är precis var ja befinner mig nu, bonneland, är i ett ruckel i skogen och här kommer jag BO!!:D haha ska faktiskt bli mysigt, pyssla och greja och ha mig, ja är ju en bonnejänta inifrån och ut egentligen, tror jag! Men huset är ju som sagt ett ruckel, fallfärdigt skulle ja kunna tro men här ska d bannemejjen gå o få lite mysstäming iaf!;) Ladan likaså men den kan ja tyvärr inte göra så mkt åt så ja vet inte hur ja ska lösa hästarna än, om man ska typ göra några snabb uteboxar? aja d får ja grunna ut tids nog!

Så länge ja har mina hästar och Jessie är ja nöjd, väntar också på att potatisen och morotarna ja sådde här ska bli klara! Finns inget bättre än o äta egenodlat!:)

Nej nu ska ja dra mig mot Långed igen, flyttar nog in här t helgen kanske!:D

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0