tiidigt!

Hejhopp!

Nu 'r ja pigg och alert och uppe för jobb, fast hade gärna krypit tillbaka ner bland mina kuddar i värmen och sovit lite till, kännr aj inte fått tillräckligt me sömn! Blev övertid igår och d va riktigt gött, från att tro ja inte ska jobba alls till en dags övertid e inte helt fel, får se om d kanske blir övertid idag me! hade vart fint!:) Isf e d som få pengar för 4 dagar fast man bara jobbat två!;)

Och jag har starka funderingar på d här me Irland, prata me en där igår och att ta hem en häst kosta från 500-800 euro och d e ju inte alls dyrt!:):)!

Nej nu får ja ut o ge mina älsklingar i stallet frukost de vääntar nog! Dumma Sylvester hade sönder sitt finaste täcke igår! :(


Jag en gång i tiden.

Ha en bra dag!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0