Nytt år!:)

Nya året börja lugnt och mysigt, var o fria i Göteborg;) Hos en mycket fin pojke! De värsta me mig är nog bara att ja blivit så jäkla självständig för känner mig lite rädd för o ge mig in i något kanske, men d är väl på tia de med! Blir troligen Thailand ihopa:) Mys!

jul

Men sen väl hemma börja inte 2011 helt bra me hästarna! Fy fasen säger ja bara! Julia, Lizas häst brötar igenom hagen Och upp på stora vägen och ja hör hur hovarna slår mot asfalten och försvinner bort! Fan tänkte ja och fick panik fall d skulle komma bilar o de e ju så halt ute me! Dock står ja uppe på vägen lite halvt förtvivlad och ropar efter hästarna, då kommer d en bil me en kille i och jag förklarar va som hänt så ja får hoppa in och vi letar upp hästarna, vi hittar dem i full kareta efter vägen och Cassie hade ramlat rejält så hon låg ner:( Då vart ja ganska orolig! Hon är ju dräktig me o såg ut som hon kanat en bra bete. stackarn!:( Men sen får hon panik för d andra e ju som stolliga o bara springer runt och jäklar va svårt ja hade för o hålla fast henne så ja fick mig en rejäl åktur! O ja som precis tyckt min rygg varit riktigt bra skulle nog aldrig tyckt d för nu e den skrot igen! :/ Mina hästar kommer ta livet av mig! haha..

Men sen fick ja dem in t stallet och genomsökte dem ordentligt men hitta inga skador som tur var! Jag kan säga ja är den killen som hjälpte mig evigt tacksam! Min hjälte! haha:)

Idag blir d kalas hos brorsan som fyller 25:) Kan nog bli trevligt!:)



nej nu ska ja ut o dona då de e helt underbart ute!:)

Pusshej!



Kommentarer
Postat av: emma

ja du var å F R I A där nere ja, och det gick ju bra :p glad för din skull gumman. <3

2011-01-03 @ 23:13:33
URL: http://protectedby666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0