mysigt!

Heeej!

Nu va jag åter hemma igen efter en snabb visit hos Rasmus!:) Hade en supermysig kväll igår, blev film, frukt och lite drinkar, promenad och massa prat och mys!:) Det är man ju inte bortskämd me längre kanske! ;) Haha men stackarn tänkte göra tacos och precis innan så vräkte ja i mig en hel pizza, sen godis på tåget och redbull så va i sprängläge när ja kom fram så va väl inte kapabel till att även stoppa i mig tacos kanske... 

Sen idag har jag och Madde träffats i Nordstan, kolla lite affärer, fick mig en sporttopp och lite nya underkläder!, Sen va vi på min älsklingsmatssnabbkedja SUBWAY, va som att Madde kände på sig va ja ville för 5 min innan satt ja o prata på Subway då får ja ett mess där Madde undrar om vi ska luncha på Subway, då vart ja lycklig!;) 

Men from nu ska ja bli nyttig så nu ska ja tänka mer på va ja stoppar i mig och röra på mig mer! :) Haha brukar funka en dag sen e man tillbaka på onyttiga jag igen, värsta är alltid att ja blir sugen på choklad när ja säger ja ska vara nyttig, är d så att min kropp protesterar me en gång ? haha.. Oh nu e ja sugen, fasen! tur ja har så långt till affären! Istället h¨ller ja på nu o gör Räkbaguett me kräftvitlöksröra t mig o Rolfen, baguetterna väntar i ugnen på att bli gyllenbruna! :) wuppiwuppi!

Just d ja jag tippa på V75 fr första gången, haha och jag lyckades pricka in en häst! eeeh, tycker dem borde börja me tröstpris..... haha!:)  

Rasmus och Dana på furusjön!:)


Pussohej från en gladistjej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0