Labbet!

Ojoj nu e ja lite busig! Sitter på jobbet, är på labratoriumet o va tvungen o se om detta funka!;) And it did! Ska starx börja testa den radiella kompressionen på Nymölla, ja vet vet knappt själv vad d är men konstigt nog kan ja det! haha..

Övertiden igår gick super men hade lite ångest då brorsan fyllde år 21 och han va ensam hemma t 20.30 på kvällen! Stackarn! Köpte han en massa lotter men icke drog han hem nån storvinst inte! Stort grattis på födelsedan till min älskade lillebrorsa!:)



haha fick precis en flashback från jobbet då Börje nyss va här, va nog förra året eller förrförra då hade vi möte om vår gamla bas, vi delades in i grupper, sen efter mötet såg ja Börje och fråga om han hade vart inne på mötet ännu, haha och jag fick till svar, men lilla Nettan jag satt ju bredvid dig hela tiden!;) haha d va ganska så rejält pinsamt men nu efter e d ju skitkul, undra vilken värld en lever i ibland!;)

Annars e d som vanligt här, mkt kardemumma prat;)

En bra nyhet idag är att d bjuds på smörgåstårta, mums
En dålig nyhet är att ja har kvar en stor fet mumsig räkmacka från övertiden! Typiskt!

nej nu får ja nog gå innan nån kommer på mig! Plus att nu e d 8kaffe! Sweet!

Kössohej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0