Hjälp..

Mm ibland har man sina dagar, alla är inte glansdagar kanske i ens liv! haha.. Ja har så mkt ångest om allt, eller inte ångest men konstiga känslor, ja finner allt så rörigt och svårt att veta vad man vill! Som egentligen kanske borde vara världebs enklaste grejj, för nu är d en som kan fixa ett jobb som städare åt mig nere i aus där ja tjänar 80-90.000dollar år som städare! hur fint hade inte d varit,? Pluus att om ja vill åka t Aus direkt efter Thailand så får ja resan t aus betald för att känna efter! jaa tänkte bara måste vara en baktanke me d hela för verka ju ganska bra, så fråga vad som förväntas av mig isf då sa han att han bara hade vänskapliga avsikter!:) Tänk att australienare är så vänliga av sig, fast om man har gått om pengar så....

Hade varit ett enkelt val om ja inte haft mina hästar och varit helt o hållet arbetslös men d är ja ju inte riktigt, har en hingst som inte vem som helst vill hjälpa mig med, han e ju som han är min lilla älskling! Aja d ger sig, en månad kan ju va roligt o åka t Aus igen om ja får nån som vill ta hand om mina älsklingar så kan ja ju åka i känna efter!

Om en månad e ja troligen i Thailand med, Linda drar dit den 3 feb så blir ja åker runt då!:) Va ja läängtar, då ska d bara gottas, ridas elefant och kanske dyka!:) whiie! Kanske blir full moon party där me, Josh, Chris och John ska också dit! Roligt o träffa Lite folk från Australien igen!:)



Förra helgen va en lite rolig helg, va ute me Madde, bror, Christian och jimmy, vi drog t Dalia och d blev bombhotat, haha helt sjukt!;) Antagligen nån suris som inte fick komma in för inte small vi i liften inte! Annars hade d ju kanske inte vart så roligt nu! Men d va riktigt skojj, kände mig som en tonåring igen, haha, förfester o allt gammalt känt folk!:) Och så många söta kommentarer ja fick så öronen blev helt bortskämda!:)

Nu har ja och bror bakat en jäkla massa kanelbullar o lyssnat på riktigt hög bra musik! Underbart!

Snart blir d dags ut t stallet o pröva på d omöjliga, att få på sylvester träns, får se va ja får för skador denna gången då han verkligen e helt galen me att få på träns! fattar inte, aldrig haft problem o vänja någon av alla hästar ja ridit in men denna killen e spec, men han e mitt stora hjärta!

Sylvester arab



Pusssa






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0