THAILAND!

Hej!

Ja nu var resan bokad och betald till Phuket i Thailand! Känns super efter många om o men! Förlora ganska mkt pengar! :P Vänta ju på billig resa men d kom aldrig någon o ja va så sugen på dra me en gång! Så hitta en för 6498 kr igår kväll och boka me en gång! MEN sen när ja logga in på mina sidor för att kolla tider så stod d att passet måste vara giltigt 6 månader efter hemresan så ja kolla mitt pass och då va d 5,5 månad!! Fatta va sne ja blev! Så igår kväll och idag har inneburit en massa samtal överallt! ticket, fritidsresor, polis, ambassad och Arlanda då ja haft panik! Och nu är d äntligen uppstyrt och säkert att ja inte förlorar mina 6500kr, dock förlorar ja 1000 kr d va va d kosta att fixa ett tillfälligt pass som kan gälla för mig t Thailand! Så resan dit kommer sammalnagt gå på 8000kr då me buss o tåg! Så nu hoppas ja verkligen d är värt d för nu börjar d tryna på mitt konto! Kanske kan få jobba imorgon så jobbar ja ju ihop hälften av mitt tillfälliga pass! Sen får ja leva snålt i Thailand! Men d borde ju inte vara några problem kanske!:) längtar så efter sol och Linda!:)

Igår sola ja me i Bfors!:) O va skönt d va och va färg ja fick! Man känner sig alltid som en ny människa me lite färg i fejjan!:)

Nej nu ska ja packa d sista så d e klart!:)

Fraser Island

Pusssa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0