Stockholm!

Heej!:)

Nu 'r jag uppe i Stockholm och är på väg ut till Arlanda! Sitter på SWEBUS och de har trådlöst internet! på en buss liksom?=) coolt! sov ungefär hela resan ifrån Kstad! haha förstår inte hur ja kude ha så lätt för o somna för trött kände ja mig inte heller, men d va skönt, då gick d fort med!

Men väl framme på sthlm terminalen tyckte ja d saknades något när ja gick runt! va så tomt! o då slog d mig att ja glömt min resväska!! hahaha förstå min panik! Så ja sprang ut o kolla om bussen fanns kvar de gjorde den såklart inte då d va långt efter ja kom detta! Hittar information, där e d en kille som hjälper mig och han börjar springa runt som en galning och sa följ efter mig. haha så där springer vi genom hela terminalen och upp på däck för att se om busschauffören parkerat där för o ta en fika! O som tur är när vi springer igenom en dörr så möter vi min busschaffis! hahaha vilken röta och han sa att han förstod d va min väska kvar! hahaha, ja så kan d gå! Hade varit lite typiskt o glömt resväskan!;)

nej nu e ja på arlanda. ska se va ful ja blir på passet idag! hejsvejs!
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0